Skip to content

Соціальні клієнти люблять ділитися своїм досвідом і покупками зі своїми друзями, родиною і навіть з незнайомими людьми в мережі та режимі офлайн.


Вони часто беруть на себе ініціативу інших під час формування своєї думки і насолоджуються почуттям єднання, яке вони відчувають, коли розмовляють, або наслідують поведінку тих, хто їм подобається. 

Соціальні клієнти люблять чути думки та відгуки інших людей до і після покупки — і оскільки вони можуть спілкуватися з різними людьми, ви ніколи не будете знати, кому вони будуть рекомендувати ваші продукти або послуги. Але будьте обережними: якщо вони розчаруються або залишаться незадоволеними, вони також поділяться цим.

Риси соціальних клієнтів

  • Соціально орієнтовані 
  • Чесні зі зворотним зв'язком 
  • Потребують персоналізованого підходу 
  • Орієнтуються на тренди та нові продукти 
  • Цінують клієнтський досвід

Як привернути їхню увагу

  • Їм подобається бачити фотографії або відгуки про те, що інші зробили або відчули щодо ваших продуктів або послуг. Якщо достатня кількість їхніх колег рекомендують, вони будуть відчувати себе більш впевнено,
  •  здійснюючи цю покупку.Ви повинні перебувати в правильному місці з правильним сполученням.

Соціальні клієнти купують, ґрунтуючись на відчуттях, а не на фактах. Вам потрібно написати, поговорити або сказати щось, що підтримує їхню точку зору або робить вас частиною їхньої мережі.

  • Вам потрібно бути пов'язаним з речами, про які вони дбають, якими вони захоплюються або за чим ідуть.

Бути частиною їхнього світу — це проповідувати той самий стиль і такі самі цінності, що і вони.«Товариство — важливе для мене, як і ваша думка, але також я хочу мати можливість висловлювати свою», — Лаура (соціальний покупець).

Допоможіть їм зробити покупку

  • Оскільки цим клієнтам вкрай необхідно відчувати себе частиною групи, важливо, щоб вас ідентифікували як частину групи, з якою вони також хотіли б бути пов'язані.Ви можете зробити це, звернувши увагу на свою клієнтську базу, місцевість, асортимент або переконання. Наприклад, етичні та стійкі можуть стати істотним стимулом для соціального покупця.Якщо вони взаємодіють з вами, 
  • постарайтеся залучати їх так, як ви можете: запитайте їхню думку — дайте їм відчути себе залученими у ваш бізнес, ваш процес, ваш продукт. Адже вони хочуть будувати відносини, щоб відчути зв'язок.

Як ви можете їх втратити

  • Якщо бренд не несе жодних цінностей
  • Занадто багато фактів і недостатньо емоцій
  • У бізнесі немає людської сторони

Українська
Русский