Бюджет дає можливість відстежувати ваші прибутки та витрати. Так власники бізнесу можуть планувати виплати по рахункам та бути переконаними, що для цього достатньо коштів .
Основи бюджетування
Бюджетування
Щомісяця слідкуйте за своїми продажами / доходами, витратами та прибутком.
Ваш дохід: Скільки грошей отримує ваш бізнес?
Ваші витрати: Розподіліть свої витрати на постійні та змінні. Постійні витрати – ті, які не змінюються зі зміною обсягу виробництва, а залежать від часу. Наприклад, оренда приміщення, страхування тощо. Змінні ж витрати – це ті, загальна величина яких знаходиться в безпосередній залежності від обсягів виробництва і реалізації, а також від їх структури при виробництві та реалізації декількох видів продукції. Це витрати на сировину, матеріали, паливо і енергію, транспортні послуги, більшу частину трудових ресурсів тощо.
Ваш прибуток: різниця між вашими доходами та витратами.
Моніторинг: Іноді найважчою частиною бюджетування є саме відстеження доходів і витрат відповідно до цілей щодня, щотижня та / або щомісяця.
Завантажте зразок електронної таблиці бюджету з веб-сайту Practicalbusinessskills.com.
Поради щодо управління грошовим потоком вашого бізнесу
Створіть грошовий резерв
Можливість швидкого доступу до грошей є ключовою для будь-якого бізнесу. Заощадження можуть підготувати вас до несподіваних витрат або дадуть можливість інвестувати у розвиток свого підприємства.
Відкрийте кредитну лінію
Вам може допомогти відкриття кредитної лінії для вашого бізнесу в банку, кредитній спілці чи іншій фінансовій установі. Так вам вдасться зменшити розрив між надходженнями від вашої діяльності та витратами, необхідними для її забезпечення.
Домовтеся з постачальниками про пост-оплату
Якщо ви ведете торгову діяльність з іншими підприємствами, у вас є можливість домовитися про оплату товарів або послуг постачальників за розширеним терміном. Такий часовий коридор надасть вам фінансову подушку.
Надайте знижки на дострокові платежі
У вас є можливість запропонувати клієнтам сплачувати рахунки достроково на більш вигідних умовах, наприклад, надавши їм знижку за умови ранньої оплати. Хоча ваш загальний прибуток і буде трохи меншим, ви отримаєте гроші швидше.
План для надзвичайних ситуацій
Розумне планування може допомогти залишатися на плаву у разі непередбачуваної ситуації. Підготовка може включати створення плану дій на випадок форс-мажору, що буде пріоритезувати напрямки роботи та наперед підготує алгоритм роботи ваших працівників.
Програмне забезпечення для бухгалтерського обліку
Оскільки у вас може не бути бухгалтера у штаті, то вам необхідно розумітися на всьому самостійно. Автоматизоване програмне забезпечення бухгалтерського обліку дозволяє полегшити надсилання рахунків, відслідковування платежів, налаштування автоматизованих нагадувань про оплату тощо.