Споживачі довіряють онлайн-оглядам. Для деяких це перше, що вони перевіряють, розглядаючи новий бізнес. Вони хочуть знати, як інші клієнти ставляться до ваших продуктів, послуг, часу , місця та інших функцій вашого бізнесу.
Важливість відгуків
споживачів шукають в Інтернеті і / або перевіряють вебсайт підприємства, перед відвідуванням нового бізнесу.*
опитаних клієнтів говорять, що на них впливають онлайн-огляди.*
* Перераховані вище відомості взяті з дослідження Visa Digital Transformation Research , 2018 Maru / Matchbox .
Отримувати найкраще з відгуків клієнтів
Ми розглянули, наскільки важливо створити присутність в Інтернеті, і відмінні відгуки є частиною цього. Незалежно від того, наскільки досконалі ваш вебсайт і соціальні мережі, відгуки ваших існуючих клієнтів грають важливу роль в отриманні нових клієнтів.
Шість порад щодо отримання відгуків клієнтів
Запитайте клієнтів про відгуки: Клієнти з більшою ймовірністю залишать відгук, якщо їх запитають. Нехай клієнти знають, які сайти з відгуками найкраще підходять для вашого бізнесу.
Будьте готові до нових оглядам: більшість сайтів з відгуками можуть відправляти вам повідомлення. Так, ваша компанія буде отримувати нові відгуки. Це зручно, тому що ви можете швидко і легко відповісти, особливо, якщо є негативний відгук.
Відповідь в приватному порядку.: Багато рецензійних сайтів дозволяють безпосередньо зв'язатися з рецензентом. Це може бути розумним способом вирішення проблем клієнтів, уникаючи тривалих громадських суперечок.
Робіть пріоритети у відповідях: більшість сайтів відгуків можуть відправляти повідомлення. Це дозволе вам легко реагувати з вдячною й збалансованою відповіддю. Виділіть час, щоб сказати «дякую» кожному клієнту, який залишить відгук.
Як краще попросити залишити відгук?
Остаточний рахунок: Ви можете попросити клієнта залишити відгук, коли надаєте фінальний рахунок.
Веб-сайт або електронна пошта: запитайте клієнта про можливість залишити відгук на вашому сайті, або додайте в одне з ваших електронних листів посилання, де клієнти можуть залишити відгук.
Фізичне розташування: Якщо у вас є фізичне місце розташування, ви завжди можете створити плакати або наклейки на вікнах, в яких клієнти будуть залишати відгуки на бажаних вами сайтах.