Сплачуйте послуги Global Airport Concierge та отримайте знижку 15% з бізнес-карткою Visa.
Як скористатися пропозицією?
- Перейдіть на сайт Poshvine та натисніть кнопку Claim Offer.
- Введіть перші 8 цифр вномеру ашої бізнес-картки Visa для валідації.
- Натисніть кнопку Redeem, щоб отримати код ваучера у вигляді смс-повідомлення на ваш зареєстрований номер телефону та у вигляді листа на вашу зареєстровану адресу електронної пошти.
- Застосуйте код купона при виїзді та сплатіть за послугу вашою карткою Visa Business, Visa Platinum Business або Visa Signature Business.
Пропозиція діє з 01 жовтня 2021, 00:00 GMT до 30 вересня 2022, 23:59 GMT.
Умови та положення
Умови та Положення Партнера
Скасування. Про зміну маршруту, дат поїздки, імені (імен) мандрівника та скасування необхідно повідомити не менше ніж за 48 годин (24 години для United Signature Services (USS)) до запитуваної дати обслуговування, в іншому випадку може стягуватися додаткова плата за зміну/скасування, де це можна застосувати.
Термінове замовлення. За нові запити на бронювання та внесення змін (до основних відомостей), зроблені протягом 48 годин до часу надання послуги, стягується додаткова плата у розмірі 50% від загальної вартості послуги (за винятком USS). Послуги надаються залежно від доступності, яка може бути гарантована; тим не менш, ми зробимо все можливе, щоб підлаштуватися. Підтвердження буде надіслано після підтвердження бронювання.
Додаткові години (>3 годин). Якщо тривалість послуги перевищує 3 години, можуть стягуватися додаткові збори за оплату праці, які варіюватимуться залежно від розташування служби. Зверніть увагу: консьєрж Global Airport не може заздалегідь повідомити про плату. Ці збори будуть доступні після завершення обслуговування, оскільки ми не можемо заздалегідь визначити можливу тривалість обслуговування, наприклад, механічні проблеми, затримки рейсів, додаткові запити в останню хвилину і т. д.
Додаткові послуги. Зустрічаючі не можуть і не матимуть при собі будь-яких предметів багажу, включаючи ручну поклажу, якщо вам потрібна допомога з багажем, ви можете замовити послуги носія. Зверніть увагу, що носії не включені у вартість та є додатковою послугою для зустрічі та вітання. Там, де це можливо, буде надано прискорений режим, проте наші зустрічаючі зроблять все можливе, щоб прискорити цей процес. Будь ласка, уточніть у служби підтримки клієнтів Global Airport Concierge, чи вона доступна в запитуваному місці. Якщо потрібна допомога в інвалідному візку, ми просимо вас звернутися безпосередньо до свого авіаперевізника, щоб підтвердити цю послугу. Зверніть увагу, що зустрічаючі не мають права штовхати інвалідні візки.
Єдина служба підпису. Єдина служба підпису в США включає: Доступ до залу очікування United Club, першокласна реєстрація, першокласний доступ через службу безпеки та групова посадка на два рейси (крім міжнародних). Зверніть увагу, що якщо послуга триває понад 3 години та супроводжуючий присутній протягом усього часу послуги, стягуватиметься додаткова плата за роботу.
Послуги із пересадками. Якщо послуга з пересадкою триває більше 5 годин або включає 2 окремі авіаквитки/авіалінії або необхідно повторно зареєструвати багаж, це буде розглядатися як послуга з прибуття та відправлення, оскільки пасажиру необхідно виконати всі формальності після прибуття (включаючи отримання багажу), а потім зареєструватися на рейс, пройшовши контроль безпеки/паспортний контроль.
Правила та політика оплати. Клієнт зобов'язаний зв'язатися з зустрічаючим або водієм для отримання послуг, що починаються в аеропортах, на вокзалах або в портах. Це робиться для того, щоб пасажири, які отримують послугу, зустрілися з тим, хто зустрічається в місці зустрічі. Якщо ви не можете знайти зустрічаючого або водія, пасажир зобов'язаний зв'язатися з нашою цілодобовою службою підтримки клієнтів за телефоном +1-866-662-4952 або +44-8000-124-007, щоб отримати негайну допомогу. Якщо пасажир не зв'яжеться зі службою підтримки Global Airport Concierge, щоб повідомити їх про будь-які проблеми, які могли б виникнути, ця послуга не матиме права на відшкодування. Будь-які відшкодування коштів надійдуть на ваш рахунок протягом десяти днів. Для бронювань, не оброблених через сайт, стягуватиметься плата за обробку в розмірі 3,5%. Зверніть увагу, що цей збір стосується всіх платежів і не підлягає поверненню. Global Airport Concierge не несе відповідальності за будь-які проблеми, спричинені затримкою рейсу або погодними умовами. Отже, якщо це вплине на ваші поїздки, повідомте про це службу підтримки Global Airport Concierge. Всі відгуки слід надсилати електронною поштою на адресу (hidden). Для ознайомлення з повними умовами відвідайте наш веб-сайт.
Умови та Положення Visa.
Деталі пропозиції, як показано, ґрунтуються на інформації, наданій Партнером. Visa не дає жодних гарантій, що інформація є вірною. Будь ласка, зв'яжіться безпосередньо з Партнером, щоб підтвердити доступність та дійсність Пропозиції. Партнер є єдиним постачальником всіх товарів та/або послуг за даною пропозицією. Відповідно, Держатель картки Visa розуміє, визнає та погоджується з тим, що придбання ним/нею будь-яких товарів та/або послуг у рамках цієї Пропозиції є договором виключно між продавцем та ним/нею, і Visa не є і не стане частиною цього. Використовуючи або намагаючись використовувати будь-які товари та послуги в рамках цієї Пропозиції, Держатель картки Visa розуміє, визнає та погоджується з наступним: будь-які товари та/або послуги за даною пропозицією (кожна з яких називається «Претензія») повинні бути врегульовані Держателем картки Visa безпосередньо з Партнером, і Держатель картки Visa не повинен пред'являти будь-які претензії до Visa. Без шкоди для вищевикладеного та максимально дозволеного законом, Visa не несе відповідальності перед будь-якою особою за будь-які збитки, збитки, витрати чи претензії (чи то прямі чи непрямі) щодо будь-якої особистої шкоди, смерті, помилкового уявлення, шкоди чи бездіяльності, що виникли в результаті або у зв'язку з використанням або спробою використання Пропозиції або товарів та/або послуг, що надаються в рамках Пропозиції.