-
Врегульовуйте спірні питання швидко
Вивчіть основи вирішення спорів.
Захистіть ваш бізнеc
Вивчіть основи. Хоча більшість транзакцій із продажу обробляються, обліковуються та оплачуються майже без проблем, Visa розробила ефективний процес для врегулювання спірних питань.
Захистіть ваш бізнес правильною інформацією
Спори стосуються сторнування (повністю або частково) вартості транзакції емітентом картки на користь еквайра, зазвичай банком продавця на користь продавця. Спори можуть дорого коштувати продавцям: ви можете втратити і суму транзакції, і пов'язаний з нею товар, а також понести внутрішні витрати на обробку.
Реагуйте на спірне питання
Негайно надавайте точну інформацію.
Уникайте спорів
Ось деякі поради.
-
Чітко визначте свою політику на момент здійснення транзакції. Вашу політику слід попередньо запрограмувати для друку на товарному чеку; в іншому випадку, переконайтесь, що ви додали інформацію про політику на чеку біля лінії підпису клієнта, перш ніж клієнт поставить свій підпис. Переконайтесь, що політика розбірливо читається на всіх копіях товарного чеку. Відсутність пояснення політики на момент транзакції може мати негативні наслідки, якщо клієнт намагатиметься повернути покупку.
-
Внесіть свої чеки від продажів та кредитні квитанції протягом одного-п'яти днів від дати транзакції – не утримуйте їх. Якщо чеки та квитанції не будуть внесені вчасно, це може призвести до відкриття спорів щодо несвоєчасного подання.
-
Переконайтесь, що невірні товарні чеки анульовані, а транзакції проходять обробку лише один раз. Введення однієї й тієї ж самої транзакції в термінал більше одного разу, депонування як копії торгового чеку, так і копії банківської квитанції вашому еквайру, або ж депонування тієї самої транзакції в кількох банках продавця — усе це може призвести до спорів щодо «дубльованої транзакції».
-
Якщо доставка покупки держателя картки буде затримана, повідомте держателю картки про цю затримку й укажіть нову очікувану дату доставки чи надання послуги.
-
Не передавайте транзакції у свій банк, поки ви не надішлете відповідний товар. Якщо клієнти помітять транзакцію у своїй місячній виписці по рахунку Visa до отримання товару, це може призвести до спору, якому можна запобігти.
-
Для клірингової операції та розрахунку за транзакцією еквайр повинен вказати назву продавця, яка найвиразніше відображається власне самим продавцем і за якою власники карток впізнають продавця. Назва продавця є суттєвим елементом, який допомагає власникам карток розпізнати транзакцію. Використання найвиразнішої назви має звести до мінімуму спори через назви продавців, які неможливо розпізнати.