Visa допомогла в діджиталізації 16 мільйонам малих і середніх підприємств на шляху до мети компанії надати цифрові можливості 50 млн МСБ
КИЇВ – 21 вересня 2021 р. – Visa оголосила, що допомогла близько 16 мільйонам малих і мікро підприємств по всьому світу почати використовувати цифрові платежі, що становить трохи більше 30% від довгострокової мети в 50 млн МСБ, визначенної в 2020 році. З початку пандемії Visa запустила локальні ініціативи від Дубаю (ОАЕ) до округу Колумбія (США), щоб допомогти ще більшій кількості малих підприємств приймати цифрові платежі і отримати ширший доступ до цифрової економіки. Необхідність для МСБ і далі прискорюватися в провадженні діджиталізації платежів та ведення бізнесу, підкреслюється в опублікованому 5-му виданні глобального дослідження Visa Back to Business, яке показало, що 68% споживачів зазначають, що COVID-19 назавжди змінив спосіб оплати.
«За 19 місяців пандемії ми побачили, що малі підприємства, які почали займатися електронною комерцією і міжнародною торгівлею, краще пережили пандемію», – сказала Мері Кей Боуман, глобальний керівник відділу покупців, продавців, основних і платформних продуктів компанії Visa. «Але мова більше не йде тільки про виживання і адаптації. Зараз ми спостерігаємо обнадійливий підйом підприємництва, і в міру того, як ми наближаємося до нашої мети в 50 мільйонів, ми допомагаємо новому поколінню власників бізнесу вперше вийти в онлайн формат з допомогою цифрових технологій».
Дослідження Visa Back to Business: глобальний імпульс платіжних переваг
В рамках глобального дослідження Visa Back to Business було опитано власників малого та середнього бізнесу та їхніх клієнтів з моменту початку глобальної пандемії. Завдяки великому масиву даних про настрої, зібраних в п'яти виданнях, результати новітнього дослідження підкреслюють економічні можливості, які полягають у поєднанні малих і середніх підприємств, спільнот і технологій:
- Малі та середні підприємства як і раніше працюють для виправдання очікувань споживачів: пандемія значно посилила занепокоєння споживачів про оплату готівкових і платіжних засобів, відповідно збільшила бажання платити одним дотиком. 74% малих і середніх підприємств у всьому світі чекають, що клієнти будуть продовжувати віддавати перевагу безконтактним платежам. До того ж, два з п'яти (40%) малих і середніх підприємств назвали безконтактні платежі серед основних інвестицій, необхідних для задоволення вимог і очікувань клієнтів.
- Безконтакт як конкурентна перевага: магазини, які не беруть безконтактні платежі, можуть піддатися підвищеному ризику втратити клієнтів. Більше двох з п'яти (44%) споживачів кажуть, що вони не стали б робити покупки в магазині, який пропонує тільки способи оплати, що потребують контакту з касиром або загальним пристроєм.
- Пріорітезація безпеки в онлайні: рік назад всього 17% малих і середніх підприємств США почали продавати продукти або послуги в Інтернеті вперше під час COVID-19, а тепер 57% очікують, що вони будуть продовжувати робити це в наступні три місяці. Проте, багато опитаних малих і середніх підприємств заявили, що перехід в онлайн супроводжується новими викликами, серед яких основними проблемами є: конфіденційність і безпека даних (33%), вартість інвестицій в цифрову інфраструктуру (31%) і скорочення особистих контактів з клієнтами (30%).
- Можливості для нового класу цифровізувати МСБ: в той час як 54% малих і середніх підприємств відзначили, що минулий рік був важким для їх бізнесу, 46% (в порівнянні з 38% на листопад 2020 року) розглядали його як можливість. Серед тих, хто розглядав 2020 рік як можливість, 37% було зосереджено на нових продуктах і 34% – на розширенні каналів продажів, водночас 23% почали абсолютно новий бізнес.
Відкриваючи доступ до цифрової економіки
Усвідомлюючи, що більш масштабна цифровізація торгівлі може принести величезну вигоду малому бізнесу, Visa прагне підвищити цифрову рівність і інклюзивність у світі, взявши на себе багаторічне зобов'язання по створенню цифрових технологій для 50 мільйонів малих і середніх підприємств. Оскільки тільки за перші сім місяців 2021 року було подано 3,4 мільйона нових бізнес-заявок у США, зусилля Visa зосереджені на тому, щоб як cучасні, так і нещодавно створені малі підприємства були добре оснащені для задоволення мінливих вимог споживачів і переходу в цифрове майбутнє.
Від Лондона до Північної Дакоти Visa направила ресурси малому і середньому бізнесу з допомогою десятків програм, які враховують потреби місцевих громад. Серед них Visa виділила гіперлокальні гранти на суму понад 1 мільйон доларів для власників малого та середнього бізнесу в США, які непропорційно сильно постраждали від пандемії, а також розгорнула вуличні команди для малого бізнесу для 900 000 підприємств на 18 ринках та перетворила прийом платежів на 49 ринках з допомогою рішення Visa Tap to Phone, яке дає змогу продавцям приймати безконтактні платежі через простий мобільний додаток. Visa також розширила свою глобальну платформу цифрового навчання для підприємців Practical Business Skills, яка надає безкоштовні освітні ресурси для власників малого та середнього бізнесу і підтримує цифрову трансформацію їх бізнесу. Ці ініціативи ґрунтуються на п'ятирічному зобов'язанні від Visa Foundation в розмірі 200 мільйонів доларів, яке було взято на себе в 2020 році для підтримання малого та середнього бізнесу в усьому світі з упором на сприяння економічному просуванню жінок.
Visa продовжить відзначати величезну роль, яку малий і середній бізнес відіграють у місцевих громадах і в світовій економіці, починаючи з запуску нової цифрової серії "Voices of Access", в якій користувачі малого і середнього бізнесу з усього світу діляться своїми унікальними історіями і дають змогу іншим людям побачити можливості цифрової економіки.
Більш детальна інформація про програми, які Visa зробила доступними для малого і мікробізнесу, доступна на Visa Small Business Hub і на сайті Visa Small Business COVID-19 support site.
Методологія дослідження Visa Back to Business Study
Дослідження Visa Back to Business: 5-е видання було проведено компанією Wakefield Research з 15 по 28 червня 2021 року серед 2250 власників малого бізнесу в компаніях зі менш 100 співробітників в Бразилії, Канаді, Німеччині, Гонконзі, Ірландії, Росії, Сінгапурі, Об'єднаних Арабських Еміратах і США. Опитані споживачі з 1000 дорослих у віці 18+ в США і 500 дорослих у віці 18+ в Бразилії, Канаді, Німеччині, Гонконзі, Ірландії, Росії, Сінгапурі та Об'єднаних Арабських Еміратах.
Інформація про компанію Visa
Visa Inc. (NYSE: V) є світовим лідером у галузі цифрових платежів. Наша місія ‒ об`єднати світ за допомогою найбільш інноваційної, надійної та безпечної платіжної мережі, що дає змогу споживачам, бізнесу та економіці розвиватися. Наша новітня глобальна технологічна мережа VisaNet забезпечує надійні та безпечні платежі по всьому світу, і може обробляти понад 65 000 транзакцій на секунду. Компанія «Visa» є відданою інноваціям, що є каталізатором швидкого зростання «connected commerce», в умовах якої практично будь-який підключений пристрій може здійснювати платежі, таким чином наближаючи перехід до майбутнього без готівки — скрізь і для всіх. В той час, коли світ рухається від аналогових технологій до цифрових, Visa використовує свій бренд, продукти, експертів, мережу та масштаб для трансформації комерції. Для отримання додаткової інформації відвідайте сайт usa.visa.com/about-visa, www.visa.com.ua, https://www.facebook.com/VisaUA
Тільки для запитів ЗМІ
Олена Гавінська | |
Директорка по корпоративним комунікаціям Visa, | |
СНД та Південно-Східна Європа | |
Тел.: +38044 22 00 300 | |
[email protected] |